5 תשובות
יתקשרו אלייך כמה ימים לפני להודיע לך
רוב הסיכויים בקניון
אנונימית
וואלה מוזר כנראה שינו את זה לאחרונה קצת לא מסתדר לי אבל בסדר...
אנונימית
שואל השאלה:
אתמול שלחו לי הודעה שזה בקניון לא להגיד סתם
אנונימית
הוא בלישכה הרגילה שתמיד היתה. מה שבקניון זה משרדים ממשלתיים
אנונימית
גם לי שלחו הודעה שזה בקניון
מאז המלחמה העבירו את זה לקניון בגלל שיש שם מרחב מוגן
אנונימית