12 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר חודש מדוכא מאוד ברמה של לא רוצה לצאת מהחדר
אני כבר חודש מדוכא מאוד ברמה של לא רוצה לצאת מהחדר
אנונימי
הגיוני אבל חבל להיות בדיכאון בגלל זה זה משהו שאפשר לשנות
אנונימי
תנסה אולי לשמוע מוזיקה שאתה אוהב ולצאת להליכה קצרה, זה יכול לעזור
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל זה מדכא כי מאוד קשה לי עם אכילה רגשית אני אוכל מהעצב וכרגע אני עצוב ואני לא שם לב שאני מכניס כלכך הרבה אוכל
כן אבל זה מדכא כי מאוד קשה לי עם אכילה רגשית אני אוכל מהעצב וכרגע אני עצוב ואני לא שם לב שאני מכניס כלכך הרבה אוכל
אנונימי
עדיין זה משהו שאפשר לשנות^
אנונימי
שואל השאלה:
גם כל הסביבה שלי מעירה לי ועוד יותר קשה לי ככה
גם כל הסביבה שלי מעירה לי ועוד יותר קשה לי ככה
אנונימי
כן
זה הגיוני
אנונימי
שואל השאלה:
יש מישהי שאני הייתי איתה בקטע ואני חושב לסיים את זה כי אני לא מסוגל עם הדיכאון הזה להחזיק את הקשר הזה
יש מישהי שאני הייתי איתה בקטע ואני חושב לסיים את זה כי אני לא מסוגל עם הדיכאון הזה להחזיק את הקשר הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני צריך את כל האנרגיות לעצמי
אני צריך את כל האנרגיות לעצמי
אנונימי
באמת כדאי שתנסה ללכת קצת במקום שאתה רוצה
גם המוזיקה וגם ההליכה ישפרו לך את מצב הרוח, וגם זה יעזור עם המשקל
אותי זה ממש משחרר
גם המוזיקה וגם ההליכה ישפרו לך את מצב הרוח, וגם זה יעזור עם המשקל
אותי זה ממש משחרר
אנונימי
שואל השאלה:
את צודקת אבל מדכא אותי כי בנות נרתעות מזה
את צודקת אבל מדכא אותי כי בנות נרתעות מזה
אנונימי
באותו הנושא: