10 תשובות
16/17
מתעניינים? בערך מכיתה ב, זה דבר טבעי
את יודעת כמה קראשים היו לי ביסודי? כמה זוגות היו לנו בכיתה?
מביך אך זה המצב
שואל השאלה:
כן אבל שאלתי ברמה יותר זוגית שמבינים ויודעים מה זה אהבה לא בגיל צעיר נגיד 11 שלא יודעים על זה כול כך
תמיד יש משיכה טבעית אפילו ילדים בגן מדברים על זה שיש מישהו שמיוחד עבורם. זה הטבע של העולם.
מתעניינים כבר בגיל צעיר , גם ילד בן 11 יכול לאהוב ולרצות זוגיות כלשהי אבל אם השאלה מתכוונת מאיזה גיל זאת מתחילה להיות זוגיות רצינית ולא סתם אהבה של ילדים, אז לדעתי בגילאים 15+ כזה
שואל השאלה:
כן אני יודעת הכוונה שלי פשוט זה להגיעה לזה שרוצים את הבן אדם יותר ממה שהוא חושב כאילו ככה לא אהבה של כיתה א אהבה אמיתית כי אני יודעת שזה טבעי אבל להרגיש אהבה אמיתית זה גיל מסויים (דוגמא שממש רוצים שהבן אדם הזה יהיה חלק חשוב מאוד מכם)
שואל השאלה:
וכן הכוונה שלי זה על זוגיות רצינית
אני חושבת שכבר מגיל 13.
אני נניח הייתי ממש מאוהבת במישהו ברמה שחשבתי איזה אדם טוב הוא, וכמה אני רוצה לראות אותו והייתי מדמיינת את החיים שלנו בעתיד עם ילדים וכאלה...
מכירה עוד סיפורים כאלה מחברות שלי. יש לי חברה שממש התאהבה במישהו, ונשבר לה הלב בסביבות הגיל הזה.
זה מביך אבל קרה כמעט לכולם
שואל השאלה:
כן וזה לא מביך זה בסדר גמור תאמת שהזוגיות האחורה שלי הייתה. הייתה רק בגיל 11 ולא היה לי עוד רגשות ודברים כאלה
שואל השאלה:
ועבר לא מעט שנים מאז