התחברות
הרשמה
כמה שיעורים אחרי שסיימתם ללמוד הכול המורה הגיש אותכם לטסט פנימי?
13 בפברואר 2024, 18:45
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
נהיגה
טסט פנימי
תשובה אחת
ניגשתי בשיעור 27
ה
היי, ביי.
באותו הנושא:
כל מי שסיים/שסיימה ללמוד, אילו מקצועות עוזרים בחיים האמיתיים ואילו לא?
אני רוצה ללמוד ספרדית *שוטפת* איך אני יכולה ללמוד??(שיעורים פרטיים זה לא אופציה)
שאלה לתיכוניסטים, מהי השעה הכי מאוחרת שסיימתם ללמוד?
אני היחידה שסיימה ללמוד ב-18/6?
ללמוד למבחן ולעשות בשמונה כזה שיעורי בית או לעשות שיעורי בית ואז ללמוד למבחן ישר אחרי ?
זה בסדר אם אשלים חלק מהבגרויות אחרי שסיימתי ללמוד כבר??
אחרי שסיימתי את ה 28 שיעורים של לימוד נהיגה, מתי אני ניגשת לטסט?
מה התכנונים שלכם לעשות אחרי שתסיימו בית ספר, או מה אתם עושים עכשיו אחרי שסיימתם?
לכל מי שסיים יב' אחרי שסיימתם את התקופה של ביה"ס אתם מתגעגעים לתקופה הזו או שלא?
זה הגיוני שנתנו לי 70 בתלמידאות רק בגלל שנכנסתי לאתרים אחרי שסיימתי את השיעורי בית מהר?
אחרי שסיימתי 28 שיעורי נהיגה, מתי אני אמורה לקבל טסט?