3 תשובות
אני גם
מגישים אותי על 90
ולמדתי 3 שעות.. לא צריך ללמוד רק לעשות חזרה תכלס את החומר את יודעת
מגישים אותי על 90
ולמדתי 3 שעות.. לא צריך ללמוד רק לעשות חזרה תכלס את החומר את יודעת
סיכוי טוב נירא לי 95 זה מעולה את יודעת 95% מהחומר d:
סיכוי טוב בהצלחה!
באותו הנושא: