18 תשובות
סתם זה לא ריאלי
וואלה הסכסוך הזה ככ עמוק ומורכב
וואלה הסכסוך הזה ככ עמוק ומורכב
שואל השאלה:
וכשארצות הברית יפסיקו לשלוח לנו נשקים וחיזזבלה יתקפו מהצפון ולא יהיו לנו נשקים?
וכשארצות הברית יפסיקו לשלוח לנו נשקים וחיזזבלה יתקפו מהצפון ולא יהיו לנו נשקים?
שאנחנו נכבוש את עזה זה הפתרון היחיד.
את חושבת שאנחנו תלויים באמריקה??
אנחנו המדינה הכי חזקה בכל המזרח התיכון וגם אם אמריקה יעזבו אותו וכל המדינות הגובלות בנו יהיו נגדנו במלחמה אנחנו ננצח אותם בלי להיעזר בכלל בעזרה שלה. ^^
את חושבת שאנחנו תלויים באמריקה??
אנחנו המדינה הכי חזקה בכל המזרח התיכון וגם אם אמריקה יעזבו אותו וכל המדינות הגובלות בנו יהיו נגדנו במלחמה אנחנו ננצח אותם בלי להיעזר בכלל בעזרה שלה. ^^
שואל השאלה:
ומה נעשה אחר כך? עם חיזזבלה, עם אירגוני טרור בתוך עזה
ומה נעשה אחר כך? עם חיזזבלה, עם אירגוני טרור בתוך עזה
אין תמיד נצטרך להילחם איתם לצערי. זה עצוב אבל נכון
שואל השאלה:
מי שחיי על ידי החרב ימות על ידי החרב.
למדנו את זה 50 שנים לפני ה7 באוקטובר
ושכחנו
מי שחיי על ידי החרב ימות על ידי החרב.
למדנו את זה 50 שנים לפני ה7 באוקטובר
ושכחנו
להמתין עד שיגיע הזמן עבור פתרון 2 המדינות, בסופו של דבר אנחנו לא נהפוך למדינה דו לאומית עם 5 מליון ערבים במדינה יהודית. אז צריך להמתין לזמן הנכון שהפלסטינים באמת יתעסקו בשלום ולא בטרור ורק אחר כך להגיע להסדר.
כמובן שהכל יהיה במסגרת ביטחון מדינת ישראל וכל דבר שיהיה עלול להזיק לביטחון לא יילקח בחשבון
כמובן שהכל יהיה במסגרת ביטחון מדינת ישראל וכל דבר שיהיה עלול להזיק לביטחון לא יילקח בחשבון
אנונימי
לחסל לחסל ושוב לחסל דרך אחת ויחידה
רק לא נראה לי שזה הולך להיגמר כל כך מהר
והדרך הזאת כוללת לצערינו אבידות של חיילים גיבורים שלנו וזה עצוב
רק לא נראה לי שזה הולך להיגמר כל כך מהר
והדרך הזאת כוללת לצערינו אבידות של חיילים גיבורים שלנו וזה עצוב
לתת להם מדינה בקצה השני של העולם ולראות איך הם מפילים את עצמם
לחסל אותם היא האפשרות היח
ימצאו להם מקום אחר או שאמריקה תטפל בהם כמו שטיפלו בנאציםץ
שיעברו לחיות בארץ נידחת באפריקה
אנונימית
טרנספר
2-3 שא-גר
אין שום פיתרון אחר
הפיתרון לשתי מדינות עלה כל הזמן והם בחרו לתקוף ולרצוח אז הוא לא רלוונטי להיום כי *הם* לא רוצים.
שנגלה את כל הפלשתינים לטורקיה או משהו
העיקר שיהיה פתרון ושלום
נשבר ה*ין מכל הפיגועים והמלחמות האלה
צהל כבר לא עושה לי את זה כמו בנעוריי
נשבר ה*ין מכל הפיגועים והמלחמות האלה
צהל כבר לא עושה לי את זה כמו בנעוריי
אנונימי
באותו הנושא: