6 תשובות
זה סבבה, גם אני לפעמים שומע גרסת לייב
זה מטורףף
אני ממש לא אבל אני מבינה את זה
אני גם ככה
אני לפעמים
זה נדיר אבל אני לרוב שומעת שירים מהופעות שאותו זמר לא הוציא את הסינגל המוקלט, אני פשוט לא מצליחה להתרכז יותר מדי עם רעשי רקע אבל זה אחלה לגמרי.