9 תשובות
טוסט,חביתה, מעדן, פסטה
שוקולד !!!
שואל השאלה:
טוב,
אכלתי שני מילקיים, גבינה צהובה וגם קצת דובונים
אנונימי
מצוין
דובונים יאמי
אנונימית
אז אפשר טוסט /פסטה
שואל השאלה:
אין
אנונימי
מרק/קוסקוס