5 תשובות
כן גם לנו
אנונימית
לי עובד
שואל השאלה:
אוף ממש אין לי אינטרנט ואני בספאם שלי ורציתי לעבור לרגיל וכלום לא עובד משום מה
לפחות זה לא רק אצלי
אוף ממש אין לי אינטרנט ואני בספאם שלי ורציתי לעבור לרגיל וכלום לא עובד משום מה
לפחות זה לא רק אצלי
אנונימית
כנלל
שואל השאלה:
ניסיתי אבל מסתבר שיש את זה להרבה עכשיו אז אין מה לדאוג
ניסיתי אבל מסתבר שיש את זה להרבה עכשיו אז אין מה לדאוג
אנונימית
באותו הנושא: