7 תשובות
שואל השאלה:
??
אנונימית
זה לא גרוע בכלל. ניגשתי על רמה 13 והוצאתי 120 באנגלית.
תחשבי שרמה 20 בפרק זה 150 וה6 רמות הנוספות זה אקסטרה.
אנונימית
ממה שראיתי בשאלות תשובות באינסטגרם שלהם רמה 20 זה שווה ערך לרמת פטור/150 כבר לא זוכרת.
בכל אופן מה שחשוב זה כמה את זוכרת מזה ולאו דווקא כמה רמות עשית :)
אנונימית
שואל השאלה:
מה הכוונה אקסטרה?
אנונימית
יכול להיות, או שבאמת יש שם מילים שעשויות להופיע בבחינה.
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה יש עוד 6 רמות נוספות? סתם ככה?
אנונימית