16 תשובות
נוו איך נראת המפה
יש ספייק, פאנג, קרואו, סארג', אדגר, שלי. בעיקר שחקנים מקרוב
שואל השאלה:
רשתית העין אבל מה זה משנה
באז טוב? אין לי את ספייק עדיין
רשתית העין אבל מה זה משנה
באז טוב? אין לי את ספייק עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
באז טוב?
באז טוב?
אנונימית
באז טוב אם אתה יודע איך להשתמש בו חח, אבל מקרוב הוא סבבה אבל עם האולטי שלו אתה יכול פשוט ליצור מישהו ולהתקרב, לא?
זה גם תלוי במראה של המפה, אירוע אני יודעת מה אמרת
שואל השאלה:
כדור בראולר
כדור בראולר
אנונימית
תלוי איזה מפה
^הדיוק מה שניסיתי להגיד עם המפה. מפה זה הצורה שלה ואיך היא נראת אירוע זה הכדור בראולר וכאלה
פייפר גם טובה, אני תמיד רואה אנשים אלה הכי טובים משחקים כמו איזה אליך ואז כשאני מנסה אני מתה חח . אין לי שמץ איך הם עושים את זה
אני ממש אוהבת את אמז וקולט, או שקוראים לה סופיה
כן חח הוא מוריד ממש הרבה חיים
כן חח היום שיחקתי במגה פיג יצאתי נגד איזה אויב עם קולט הוא כל שנייה הרג אותי חחח (הייתי עם אדגר) אבל ניצחנו בסוף העיקר:)
באמת?? כאילו איפה שיש את הלוחות המובילים?
מגניב חח
אם אתה יודע לשחק עם דינמייק אז אתה מפרק שם את כולם, לצערי אני לא אחת כזאת חחח