4 תשובות
המקום הכי טוב לשאול שאלה כזאת זה סטיפס איפה שיש רק ילדים.
ותכלס לשאלתך אין לי מושג
ותכלס לשאלתך אין לי מושג
שואל השאלה:
האמת שראיתי שיש פה גם 20+ מי שרלוונטי שיענה
האמת שראיתי שיש פה גם 20+ מי שרלוונטי שיענה
שואל השאלה:
אני עצמי בת 18 אבל כל החוכמה היא להשקיע מגיל צעיר
אני עצמי בת 18 אבל כל החוכמה היא להשקיע מגיל צעיר
למען האמת לפי דעתי אין שום טעם להשקיע בתקופה הקרובה, במיוחד עם המצב בסין והעובדה שבשנה הבאה רוב הבומרים ייצאו לפנסיה ואז ייגלו שכל הקרנות הכספיים שלהם ריקות, ואז יהיה משבר עולמי, אם כבר להשקיע אז רק במניות דיבידנדים משהו שנותן לך תזרים מזומנים, ולא לשכוח להציב סטופ כמובן.
*אני לא יועץ פיננסי ואין לראות את מה שכתבתי מלמעלה כייעוץ או מתן עצה פיננסית ואינני אחראי לכלום*
*אני לא יועץ פיננסי ואין לראות את מה שכתבתי מלמעלה כייעוץ או מתן עצה פיננסית ואינני אחראי לכלום*
באותו הנושא: