4 תשובות
לדעתי לעשות שיעור בשבוע כל שבוע לפני הטסט, ולעשות שיעור של 40 דק לפני הטסט ואיך שנגמר השיעור להתחיל את הטסט
^^ אפשר
לא חייב אפילו כפול לפני אבל תלוי במוכנות שלך
שואל השאלה:
אז אני אעשה כפול יום לפני הטסט ואז ביום של הטסט שיעור 1?
אנונימית
אולי שיעור כפול יכול לעזור ביותר מצבים ויותר מסלולי טסטים

אבל מצד שני בשיעור לפי הטסט זה יהיה הכי טרי, תוכלי להתמקד ממש וגם העומס בכביש יהיה באותו הרמה כנראה

לי היה בטסט אחד שיעור כפול לפני ובאחד שיעור אחד לפני.. אולי בשיעור הכפול עשיתי יותר מצבים והתאמנתי יותר.. אבל בשלב הזה כבר יודעים לנהוג ככה שלא יודע עד כמה זה משנה כפול או לא, אבל כן חשוב לדעתי לעשות שיעור ממש לפי הטסט עצמו


אחרי שחפרתי.. הגעתי למסכנה שזה לא כזה משנה אבל יכול להיות ששיעור אחד לפני יהיה טוב יותר שתוכלי להתאפס על הנהיגה והכל ולהיות ממש מוכנה

בהצלחה