35 תשובות
חדרים אל תדאגי
אין אוהלים במפרשית
את תסתדרי!! מפרשית זה מקום מסריח אני לא אשקר חחח אבל הוא לא המקום הכי נורא בעולם, היה לי כיף ממש בטירונות
שואל השאלה:
מהה ? הבנתיי דווקא שזה אחלה של מקום לעשות בו טירונות חחח
למה מקום מסריח?
אנונימית
וואי אני לא יודעת ממי שמעת את זה לפני שאני התגייסתי קראתי רק דברים רעים על המקום
הוא פשוט באמצע שום מקום וממש קטן אין שם יותר מידי, האוכל לא משהו בכלל (אבל מסתדרים אני הייתי שם 4 חודשים) אבל הטירונות עצמה ממש סבבה זאת חוויה
שואל השאלה:
המון חברים שלי עושים שם עכשיו
הם אמרו שהסגלל ממש נחמד והאוכל סבבה לגמרי יחסית לזה שהם בבסיס צבאי ושזה קייטרינג או משהו אין לי שמץ
מפרשית זה באמת חור אבל שמעתי המון דברים טובים מאנשיםם
חחח מתי עשית טירונות אם אפשר לשאול?
אנונימית
שואל השאלה:
ואו שאפו על זה ששרדת במקום 4 חודשים
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה רבהה(:
וואי אני מקווה שבאמת שאין למה אני בקושי בחדר אסתדר בחיים לא הייתי מחוץ לבית כלכך הרבה זמן אז לפחות מינימום של חדרר
אנונימית
אני לא יודעת מה במלחמה, אבל זה בסיס פיצקי אני לא יודעת איפה אפשר להכניס שם אוהלים והמגורים של הטירונות יחסית גדולים
נראה לי שיהיה בסדר
שואל השאלה:
הבנתי שבגלל המלחמה יש חלק שהם באוהלים ואני לא בטוחה ): עם המזל שלי אני אהיה באוהל
אנונימית
כן זה "קייטרינג" עדיין מגעיל אבל לפחות בגלל שזה קייטרינג אין תורנות מטבח
אם שמעת דברים טובים אז אני לא אהרוס לך חחח נדבר אחרי שתחווי את זה בעצמך
עשיתי בספטמבר 22 אבל הייתי עד ינואר 23 לצערי כי גם הקורס היה שם ויש לי חברות גם מהמחזורים הבאים אז אני מכירה טוב את מפרשית
שואל השאלה:
וואיי וואיי טוב קיצר אני אקח את החוויה שלך גם בחשבון למרות שככה או ככה אני שם אז לפחות לשרוד את זה בטוב
והיית שם ממש הרבה זמן וואיי חחח מסכנה זה באמת חור
הייתי בטוחה שהרוב ששם דווקא עושים קורס בגלילות
ואגב זאת שאלה ממש מפגר (שאלתי פה מקודם ואף אחד לא ענה לי אז אנסה את מזלי וסליחה שאני חופרת)
איך אני מצליחה לתפוס את המיטה למטה?
כאילו כולם נכנסות ביחד לחדר או שכל אחת מתי שהיא מגיעה? כי ככה או ככה איך אני פשוט ארוץ אם כל אחת עושה זה את זה (אני פיזית לא יכולה להיות למעלה)
אנונימית
כל אחת מתי שהיא מגיעה, תגיעי מוקדם יחסית ותתפסי מיטה למטה זו לא בעיה יש 4 מיטות למטה, שימי לב שיש שמות על כל חדר אז תוודאי שאת בחדר הנכון
וכן הקורסים לרוב בגלילות אבל היו 3 קורסים במפרשית, גם עכשיו בגלל המלחמה הקורס שלי חזר לגלילות
שואל השאלה:
ואני ממש מצטערת שאני חופרת פה עם השאלות אני הבן אדם הכי לחוץ אבר ומישהי סוף סוף עונה לי על דברים אז אני ממש מעריכה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
את חמודה ברמותת תודה לךך
אנונימית
שואל השאלה:
אם כתוב לי להגיע ב9:00 ללשכת גיוס אז להגיע בשעה הזאת ואז אני אולי אסיים את החיול מוקדם יותר וכשאומרים לנו איפה החדר לרוץ כאילו החיים שלי תלויים בזה ולתפוס מיטה למטה?
אנונימית
שואל השאלה:
אם מלווים אותנו/ אומרים לנו איפה החדר אז זאת לא בעיה
מה שכן חייתי בשקר הייתי בטוחה כולן נכנסות ביחד לחדר ואין מצב שיש כאלה שכבר נכנסו לפני שעוד מגיעות
אנונימית
כן אז בעקרון מגיעים בכמה שאטלים ואז שם לוקחים כל קבוצה למגורים, אני הגעתי יחסית מוקדם בסביבות שש נראה לי ויש בנות שהגיעו לחדר אפילו ב11 בלילה חחח כי לא מגיעים רק מתל השומר אלא גם מלשכות גיוס אחרות כמו חיפה אז הדרך ארוכה יותר
עדיף להגיע יחסית בראשונים לבאקום בכללי גם כדי לא להיתקע בתחנות וגם כדי לצאת משם כמה שיותר מהר
הכל בסדר אני ממש מבינה את הלחץ שלך תשאלי כמה שאלות שאת רוצה אבל אל תדאגי יהיה ממש בסדר
שואל השאלה:
תקשיבי את ליטרלי מצילה אותיי תודה לך ❤
אבל מה זאת אומרת כל אחת מתי שהיא מגיעה? כאילו אומרים לנו איפה החדר ומשם כל אחת הולכת?
ולשעה שאני מגיעה ללשכת גיוס יש השפעה על זה? כי גם ככה הולכים קודם לבקום וזה
אנונימית
וואי תקשיבו כל השיחה הזאת הצילה גם אותי תודהה
אנונימית
אז מלווים לכניסה של המגורים ושם את צריכה להיכנס ולחפש את החדר שלך לבד את לא חייבת למהר אם תגיעי בקבוצות הראשונות
ולגבי השעה כן תגיעי כזה ב9-10
ממש בקרוב
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז סבבה מלווים אותנו עד לשם ואני רק צריכה למצוא את החדר

תקשיבי תודה רבה לך!! אין לך מושג כמה עזרת לי את פשוט מדהימה❤❤
אנונימית
לא
אנונימית
אני מחר אימאלה
אנונימית
בהצלחה לכולכן 3>
שואל השאלה:
אני גם מחרר!! אמאלה לאיזה מסלול את?
אנונימית
שואל השאלה:
בריז^ תודה רבה❤❤ אעדכן אותך לגבי החוויה במפרשית חחח
אנונימית
שואל השאלה:
2.5?
אנונימית
שואל השאלה:
לאא אנחנו לא ביחד חח איזה באסה אני לאתרוג
אנונימית
בכיף :)) בהצלחה!!
באסהה
שיהיה לנו המון בהצלחה אבל! גיוס קל ונעים!
אנונימית
שואל השאלה:
חחח בכיףף למה מתי את מתגייסת?
אנונימית
יואוו אני גם אתרוג!!
רשף, לאיזה את??
אנונימית