5 תשובות
מודליסטית צריכה לשלם לה
מודליסטית משלמת לה
לא היא ולא היא לפחות לדעתי
אבל היא מתכוונת שהמודליסטית תשלם לה כביכול לסכום סמלי
הן מצפות שהמודליסטיות ישלמו
לדעתי אם מישהי מתאמנת עליך כדי לקבל פרסום ועוד בנות את לא צריכה לשלם לה שקל.
בעייני להיות מודליסטית של מישהי מתחילה
אומר שזה חינם