11 תשובות
אדום
האדום
הכתום נראה מוזר והרוד בהיר מדי ובקושי רואים אותו
הכתום נראה מוזר והרוד בהיר מדי ובקושי רואים אותו
האדום
אבל בכללי לא ממליצה
אבל בכללי לא ממליצה
האדום
הכתום הוא כזה לבנות שרוצות שיראו שהן שמו אבל לא בקטע טוב
האדום
שואל השאלה:
^^^^
למה לא?
^^^^
למה לא?
אנונימית
אם את שמה קונסילר או משהו מתחת הסומק פשוט מוריד את זה
ובכללי זה נשאר לשעה בערך ולא שווה את הכסף
ובכללי זה נשאר לשעה בערך ולא שווה את הכסף
שואל השאלה:
אני שמה רק קונסילר מתחת לעין ואת הסומק בלחיים, זה לא יהרוס לא?
אני שמה רק קונסילר מתחת לעין ואת הסומק בלחיים, זה לא יהרוס לא?
אנונימית
לא יהרוס
האדום חמוד אבל זה נעלם אחרי עשר דקות
אני אוהבת לשים את הסומק האדום של שרלוט טילבורי אחרי ואז זה מחזיק לי
אני אוהבת לשים את הסומק האדום של שרלוט טילבורי אחרי ואז זה מחזיק לי
אנונימית
באותו הנושא: