5 תשובות
רק במב"ר נראלי
נראלי שכן, אצלנו אפשר
אני חושבת שרק בי"א אבל חבל לפרוש עכשיו רק עוד ארבעה חודשים
תשמע בי' חובה 2 מגמות ובי"א חובה רק מגמה אחת אז תשרוד את החודשים שנותרו לך ותלך בי"א למה שאתה יותר טוב/ מעדיף
כן אבל חבל זה פחות חמש יחידות
באותו הנושא: