8 תשובות
את צריכה פשוט להבין שאת מהממת כמו שאת ואין לך מה לשנות,
גם המשקל שלך ממש ממש סבבה
אם אני אוכל לעזור איכשהו תמיד תמיד תפני אליי אני אשמח לעזור❤
את צריכה לפנות למבוגר אחראי שיפנה אותך לטיפול, לפני שזה הופך להיות מסוכן.
אם את צריכה לפרוק או עזרה אני פה בפרטי ❤
תשתפי אדם מבוגר שאת סומכת עליו
אל תעברי את זה לבד
פשוט תחליטי שאת מפסיקה
זה לא טוב לך ובסוף זה רק יפגע בך,
אני אומרת תספרי לאמא שלך ככה היא תוכל לעזור
שואל השאלה:
אמא שלי בחיים לא תבין אותי (זה מסובך אני גרה אצל דודים מסיבות אישיות וזה מנוהל עם הרווחה אז מה שיקרה היא תגיד להם וכל העולם ידע על זה וגם אין לי את האומץ להגיד לה
אנונימית
אולי מישהו מבית ספר
מורה שאת מתחברת אליה/יועצת
כל אדם מבוגר שאת מרגישה איתו בנוח
את יכולה לספר גם לדודים שלך / חברות או אנשים שאת סומכת עליהם
אם את צריכה חשוב לי שתדעי שאת תמיד יכולה לפנות אליי
את חייבת לפנות על מישהו לעזרה. תספרי לאמא שלך שתעזור לך. את מהממת ואת מוזמנת לפנות בפרטי אני ממש מבינה אותך