8 תשובות
וואו לא, מה זה אנשים "רגילים" ואנשים "אוטיסטים"?
יש לי חברה טובה מאוד שהיא גם אוטיסטית, לפעמים זה מורגש אבל זה לא מונע ממני להיות חברה שלה.
היא ממש לא שונה מחברות אחרות שלי.
אני מתייחסת לאנשים לפי האישיות שלהם ואם הם נחמדים ויש לי איתם דברים משותפים אני אתחבר איתם.
אם הייתי אומרת לא זה היה בגלל האישיות שלהם כמו כל שאר האנשים, זה מטומטם לחשוב שאוטיסטים לא "מספיק טובים" כדי שאנשים "רגילים" יתחברו אליהם, כאילו הם איזה חייזר
יש לי חברה טובה מאוד שהיא גם אוטיסטית, לפעמים זה מורגש אבל זה לא מונע ממני להיות חברה שלה.
היא ממש לא שונה מחברות אחרות שלי.
אני מתייחסת לאנשים לפי האישיות שלהם ואם הם נחמדים ויש לי איתם דברים משותפים אני אתחבר איתם.
אם הייתי אומרת לא זה היה בגלל האישיות שלהם כמו כל שאר האנשים, זה מטומטם לחשוב שאוטיסטים לא "מספיק טובים" כדי שאנשים "רגילים" יתחברו אליהם, כאילו הם איזה חייזר
אוטיסט יכול להיות חבר של כולם
^^ בדיוק!!
מה, הם לא רגילים??
מה, הם לא רגילים??
חבר טוב שלי הוא על הרצף ולפעמים זה ממש קשה איתו אבל מתמודדים, יש לו בעיות קשות בהבנה ולפעמים הוא קצת מניאק אבל עדיין, אוטיסטים ברמה גבוהה יותר לרוב עם אוטיסטים אבל יש מלא אוטיסטים שהם ברמה נמוכה יותר על הספקטרום שלומדים בבתי ספר רגילים וחברים של אנשים רגילים
ברור שלא!!
אוטיסטים יכולים להיות חברים של כולם!
מה הקשר??
אוטיסטים יכולים להיות חברים של כולם!
מה הקשר??
בטח שהם יכולים לי בכיתה יש שני אוטיסטים שהם חברים גם של אנשים בלי אוטיזם
אנחנו יכולים להיות חברים של כולם
מסכימה איתך
באותו הנושא: