7 תשובות
אז מוזר^^
הם אמרו לך מתי פחות או יותר הסיווג ?
הם אמרו לך מתי פחות או יותר הסיווג ?
שואל השאלה:
לא אמרו לי כלום. רק הודיעו שעברתי
לא אמרו לי כלום. רק הודיעו שעברתי
אנונימית
בכללי הם פשוט סומכים שלא עשית איזה פשע מטורף ושלא תשקרי להם בסיווג בטחוני ככה שאין סיבה שלא תעברי
שואל השאלה:
אני מעל 18
אני מעל 18
אנונימית
כן , גם אצלי זה ככה , זה בגלל שאפשר לעשות סיווג בטחוני רק אחרי 18
אוקי אז אל תדאגי , את מתמיינת בצבא או בשירות לאומי?
עכשיו אני נזכרת שגם אצל המדריכה שלי זה היה ככה ועשו רק אחרי הרבה זמן סיווג
עכשיו אני נזכרת שגם אצל המדריכה שלי זה היה ככה ועשו רק אחרי הרבה זמן סיווג
יעשו לך את הסיווג עד הגיוס
באותו הנושא: