2 תשובות
תגידי להן שבכל זאת בסוף הן ישלימו ועדיף שזה יהיה עכשיו מאשר אח"כ כשהן יהיו בלעדיי השנייה בהפסקות
תגידי להם שזה ממש חבל ככה לריב בסוף שנה ותזכירי להם כמה שהם אוהבות אחת את השנייה