8 תשובות
כן הם תומכי לחימה כמו שבלה חדיד ציונית
וואי לא חשבתי על זה
באופן עקיף כן
משהו כזה חשוב שתהיה גם תפילה ואמונה וגם לחימה בפועל ושני האלמנטים האלה חשובים כדי שננצח
מבחינת היהדות לחימה והגנה זה גם מבחינה רוחנית ולא רק מבחינה צבאית
זאת אומרת גם אם נהיה הצבא הכי גדול וחזק אבל לא תהיה לנו הגנה רוחנית, שום דבר לא יעזור.
ובימינו לא כולם עובדים על חוזק רוחני, אז הם מאמינים שהם עוזרים בפן הזה, והלוחמים בפן הצבאי.

זה לא שאני בעד, אבל ככה הם רואים את זה.
אלה שלומדים עכשיו במיוחד כן. יש גם כאלה שמאמצים חיילים, נגיד כל בחור ישיבה מאמץ חייל מסוים ולומד להצלחתו. ככה היה גם במרד בר כוכבא עד שהלשינו לו לחכמים והוא הרג את אותו לומד ואז המרד דוכא.
אנונימי
כן, לומד התורה הינו תומך לחימה כמובא במסכת מכות דף י'
אנונימי
נו באמת
הקונספציה הזאת קרסה מאות פעמים במיוחד ב7 לאוקטובר
בשום מקום בעולם אין מגזר שמעודד בטלנות, אי השתלבות בחברה
כפויות טובה ואגואיזם ברמה קיצונית
ועוד מעיז לקחת קרדיט על חשבון אנשים אחרים שעל הגב שלהם הם חיים ונושמים
זה הגזל הכי גדול שקיים