9 תשובות
תלכי למפקדת שלך ותגידי לה שאת מעוניינת לעבור בסיס
תגידי את הסיבה שלך ותסבירי את המצב כמו שצריך
תגידי שאת אוהבת מאוד את התפקיד והמערך ורק רוצה לשנות את הבסיס
סבב ב עובד כך
שיחה עם המפקדת שלך שיחה עם המבסית
ואז זה תלוי יחידה מה שקורה אצלנו זה היה שיחה נוספת מול אחראית תש ביחידה ולחלק יש שיחה עם אכא ושיחה אחרונה עם המשבצת שנותנת מילה סופית
זה עובד לפי מחזורים ותקנים בערך שבועיים אחרי שמתחיל מחזור אפשר להתחיל הליך
ובערך שבוע אחרי כבר מתפזרים ליחידה ששיבצו אותך
כמובן ששואלים אותך מה את רוצה אבל זה לא מחייב שיתנו לך
שואל השאלה:
השאלה כמה זמן ההליך לוקח או שזה תלוי?!
זה לוקח איזה חודש חודש וחצי
וזה גם תלוי לא מחייב שיאשרו לך בכלל
יש אצלנו יצאו כמה פעמים עד שאושר להם
ומישהי ביחידה שלי שללו אותה פעם ראשונה פעם שניה רצתה גדוד ולא נתנו לה אז עשתה פסילה
תפעילי פרוטקציות אם יש לך לתקן טוב
שואל השאלה:
למישהי אצלנו בבסיס לקח 8 ח ו ד ש י ם
זה כנראה בעיה ספציפית בהליך שלה נכון זה לא אמור להימרח ככ (?!)
8 חודשים פזמ?
זה מאוד תלוי במפקדים והכל
ואם מאשרים ןהמלצות
צריך מינימום 8 חודשים בשירות
שואל השאלה:
רייגע
לא לא פשןט פיזית היא הייתה שלושה חודשים בבסיס והיא התחילה לעבוד על סבב ב - רק אחרי 8 חודשים פה העבירו אותה זו כוונה שלי
3 חודשים לא שמים על זה פס צריך פזם
בגלל זה זה התעכב לה
שואל השאלה:
אני ארבעה חודשים בבסיס (?!)זה מספיק