12 תשובות
זה קצת מסובך אני *אני* לא הייתי הולכת והייתי מארגנת לה איזה משהו יפה רק שתינו(שתיכן) ותסבירי לה גם את המצב אני בטוחה שהיא תבין
את יכולה להגיע, להיות שמה לחצי שעה, לראות שהכל טוב, ואז להמציא תרוץ שאת צריכה לשמור על מישהו (לעשות לו בייביסיטר) וכבר הבטחת להורים של שאת תשמרי אליו. (או תירוץ אחר.)
שואל השאלה:
^^אבל לא נעים
אני לא אבוא בגלל בעיות שלי? לא יודעת, מרגיש לי לא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^לטפל בה? איך?
אנונימית
תקשיבי פשוט תסבירי לה שיש לך חרדה חברתית ואת לא אוהבת להיות בסביבת הרבה אנשים היא תבין ותעשי איזה משהו יפה רק אתן
שואל השאלה:
^^^האמת שחשבתי על זה שזה יכול דווקא להיות טוב, אבל אם זה לא יהיה טוב בסוף? אם אני אחטוף שם התקף חרדה? אני אתקע שם.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי, תודה רבה. אז אני אלך.
אבל כשאני מגיעה, מה אני צריכה לעשות? אני יודעת שזה נשמע טיפשי אבל אני לא אדע איך לפתח שיחות ועם מי ומתי ואני גם לא רוצה לשבת בשקט כל היום הולדת. וואי אין לי כןח עם עצמי.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי ואיך אני גם אמורה לאכול לידם?
שיט
מה אני עושה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה!,
את מלכה פשוט
אנונימית
אני חושבת שאולי אם תבואי עם עוד בת דודה בגילך יהיה לך פחות מביך, תשמחי בשמחתה וגם לא תהיי לגמרי לבד, תאכלי משהו וכשתרגישי שזה מספיק תלכי ותני לה חיבוק גדול. יש סיכוי שתרגישי בנוח אם יהיה איתך עוד מישהו
יש לי גם חרדה חברתית ואני גם מתמודדת עם הבעיה הזאת תמיד:(
לדעתי תנסי להסביר לה ואם את לא מרגישה בנוח תלכי באמצע אני בטוחה שהיא תבין
מזל טוב❤
תקשיבי תגידי לה שזה פשוט לא כלכך נעים לך לבוא בגלל שאת לא מכירה את החברים שלה ושחבל לך סתם לשבת בצד כל היום הולדת