7 תשובות
לא חושבת
יכול להיות
שואל השאלה:
כי הרבה פעמים אני לא רוצה לצאת מהבית כי אני בין היתר מרגיש מכוער
אני מרגיש שאני מבזבז את החיים שלי על להיתקע בין 4 קירות במקום לצאת להרפתקאות להכיר אנשים חדשים
אני מרגיש שאני לא מנצל את זה שאני בן 20 צעיר וחתיך אבל כמו פרח נבול אני שמן ולא נותן לעצמי לפרוח ולהיות הילד היפה שאני יכול להיות
כי הרבה פעמים אני לא רוצה לצאת מהבית כי אני בין היתר מרגיש מכוער
אני מרגיש שאני מבזבז את החיים שלי על להיתקע בין 4 קירות במקום לצאת להרפתקאות להכיר אנשים חדשים
אני מרגיש שאני לא מנצל את זה שאני בן 20 צעיר וחתיך אבל כמו פרח נבול אני שמן ולא נותן לעצמי לפרוח ולהיות הילד היפה שאני יכול להיות
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אשכרה כשכתבתי את זה הרגשתי הקלה כאילו ירדה לי אבן מהלב
אני חושב שזה הסיבה העיקרית לסבל שלי
^^ אשכרה כשכתבתי את זה הרגשתי הקלה כאילו ירדה לי אבן מהלב
אני חושב שזה הסיבה העיקרית לסבל שלי
אנונימי
יכול להיות זה לא קל
שואל השאלה:
זה באמת יכול להיות הסיבה?
זה באמת יכול להיות הסיבה?
אנונימי
כן
באותו הנושא: