5 תשובות
פשוט תציגי את זה כשאלה:
תגיד מה זה ימי חופש ?
וכשהוא יענה תשאלי:אפשר לחתום?!
וכן את מקבלת שכר כאילו עבדת רגיל
מה זה התסבוכת הזאת אם את יודע שיש לך 5 ימי חופשה (רשום בתלוש כמה יש) את פשוט אומרת לו שאת רוצה לנצל זהו זה
ונראלי את מקבלת לפי ממוצע חודשי (לא סגור על זה)
אם יש לך 5 ימי חופשה אז למה לא
ותגידי לו פשוט מאוד שאת רוצה לנצל את הימי חופשה שלך