6 תשובות
^אני אמרתי את זה בצחוק
אבל מה אתה משווה את זה למפלגה הנאצית?
התשובה היא חד משמעית לא.

לפי החוק כל ההפגנה מעל 50 אנשים, חייב להודיע למשטרה כדי שתוכל להתכונן.

בריוני המחאה בכוונה לא אמרו למשטרה, כדי שהמשטרה תגיד שהפגנה לא חוקית, ותתחיל לפזר אותם.

כמו כן הם בריוני המחאה חוסמים כבישים לאזרחים תמימים, ולא לסיוע לחמאס.

ההפגנות הם אלימות המפגינים פוגעים קשות בזכויות אדם, לא מקשיבים לשוטרים, ושהדוטרים עושים את העבודה כעוסים אליהם כי הם פעלו לפי חוק.

"לדרוס ולפצוע שם אנשים בלי התחשבות"

המשטרה עושה את זה שנים לציבור החרדי והימני (ההתנתקות), מילה לא אמרתה.

למרות שהם לא פעלו בשום אלימות, והקשיבו לשוטרים.
אנונימי
שואל השאלה:
מה גורם לך לחשוב ככה?
וגם מצחיק שיש ימנים כמוך שקוראים לשמאל אנרכיסטים בזמן שהם מאמינים באלימות ודיכוי של אמונה פוליטית שמתנגדת או הפוכה לשלהם,
די מזכיר מפלגה כלשהי ב1933,
אתה לא חושב?
אנונימי
כן הם הפעילו כח חלש מדי ובלתי סביר