6 תשובות
כן חברה שלי
כן
אמא שלי
אמא שלי
אנונימי
כן
היא חברה שלי מהבית ספר חברה ממש טובה ואני חושבת שהיא יפה כל כך מבפנים שזה מקרין החוצה
היא חברה שלי מהבית ספר חברה ממש טובה ואני חושבת שהיא יפה כל כך מבפנים שזה מקרין החוצה
הבת זוג שלי
אחותי הקטנה, היא מושלמת
וחברות שלי
וחברות שלי
חברות שלי, אחותי הקטנה.
באותו הנושא: