8 תשובות
אני בטנץ כרגע אבל אין הרבה פעילות טפו טפו מוזמנת לשאול שאלות
אנונימי
שואל השאלה:
יאא איך התפקיד בנתיים? ויש דרך לקבל שיבוץ לשם או שזה נטו קשרים אני שבוע הבא אמורה לסיים קורס חובשים חלום שלי לקבל שיבוץ בטנצ
אנונימית
לא ממש^^
אני לא רוצה להגיד מה כן משפר כי האמת מרה קצת
שואל השאלה:
מה נו עכשיו אתה חייב להגידד
אנונימית
אני זז לישון תכתבי הודעה אסתכל מחר נראלי מתישהן
שואל השאלה:
אני ממש מקווה לקבל משהו נורמלי כי אני באמת חושבת שאין תקנים בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אוף וואי אני ממש בלחץ מהשיבוץ בתכלס יש לי פרופיל 97 אז זה מעלה לי את הסיכוי לשיבוץ יותר קדמי לא?
אנונימית
אני כבר שנה וכמה חודשים בתפקיד
הרוב זה טיפולי שגרה ואין ממש הרבה חירום אבל תלוי במקום
אצלנו למשל יש מלא פתיחות ורידים לעירויים , התעלפויות ועוד (לצערנו... שנדע רק טוב)
לחובשת כללית אין שיבוצים טובים בדרכ
אנונימי