5 תשובות
גם אני מקווה שהיא בסדרר
אני מכירה תאזור ואת המרכז קליטה הזה , ילדים שם מסתובבים חופשי ואף פעם לא קרה שם מקרה כזה שילד נעלם/הלך לאיבוד אז לפי דעתי זאת הייתה חטיפה מתוכננת .
אנונימית
יש לי הרגשה שהיא נחטפה
חטפו אותה
אולי חטפו אותה