4 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו פחות נפגשים אלא יותר בטלפון, לא גרים באותו איזור
אנחנו פחות נפגשים אלא יותר בטלפון, לא גרים באותו איזור
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה:)
תודה רבה:)
אנונימית
שואל השאלה:
התחלתי לענות לו יותר יבש ויש פעמים שאני מסננת לגמרי.
אתן לכם דוגמא.
לפני כמה ימים הוא אמר שהוא קיבל 85 בערך במתמטיקה (לא זוכרת בדיוק כמה)
ואמרתי לו כל הכבוד ואחכ אמרתי לו שקיבלתי בבוחן שהיה לי במתמטיקה 21 ואז הוא פשוט כתב לי "אוי" -_- כאילו מה אתה כותב לי אוי מה
ואז זה כבר עצבן אותי כי היו עוד כמה קטעים כאלה אז התחלתי לענות לו יבש. היום הוא אמר שהוא יצא עם איזה מישהי שהוא רצה לצאת איתה מלא זמן והוא סיפר לי איך היה ופשוט כתבתי "שמחה שהיה לך טוב" וזה יחסית יבש למה שהייתי כותבת לו אם הייתי מדברת איתו רגיל, פשוט לא רציתי לענות יבש מידי כדי שלא יחשוב שאני מקנאה או משהו חס וחלילה. אבל עניתי לו בסדר? או שצריך יותר יבש או פחות?
התחלתי לענות לו יותר יבש ויש פעמים שאני מסננת לגמרי.
אתן לכם דוגמא.
לפני כמה ימים הוא אמר שהוא קיבל 85 בערך במתמטיקה (לא זוכרת בדיוק כמה)
ואמרתי לו כל הכבוד ואחכ אמרתי לו שקיבלתי בבוחן שהיה לי במתמטיקה 21 ואז הוא פשוט כתב לי "אוי" -_- כאילו מה אתה כותב לי אוי מה
ואז זה כבר עצבן אותי כי היו עוד כמה קטעים כאלה אז התחלתי לענות לו יבש. היום הוא אמר שהוא יצא עם איזה מישהי שהוא רצה לצאת איתה מלא זמן והוא סיפר לי איך היה ופשוט כתבתי "שמחה שהיה לך טוב" וזה יחסית יבש למה שהייתי כותבת לו אם הייתי מדברת איתו רגיל, פשוט לא רציתי לענות יבש מידי כדי שלא יחשוב שאני מקנאה או משהו חס וחלילה. אבל עניתי לו בסדר? או שצריך יותר יבש או פחות?
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי תודה
אבל איך אני אמורה להגיד לו את זה
הבנתי תודה
אבל איך אני אמורה להגיד לו את זה
אנונימית