6 תשובות
קרה יותר מידי פפ
כן

כמובן לא בקטע להוכיח משהו, כיף לי להשוויץ
אפשר לראות גם?
לא הייתי שולחת
אני לא צריכה להוכיח לו כלום
כן מכפת לי
לא כי אין לי כלום
אנונימית
לא
בואי גם קצת נשמע כמו איזה איתורן של מאסל מאמי