7 תשובות
וואו 4 יחידות זה ממש טוב מה אתה רוצה איש
כן גם אני 4 יחל אבל זה קל על מה כל הלחץ
אממ יש כאלה שזה לא קל להם
nah
אתה 4 יחל למה אתה מתפלל
מחזיקה אצבעות
באותו הנושא: