2 תשובות
מה תעשי לבד שם?
תאכלי ותרקדי לבד?
אם סבבה לך וכיף לך עם עצמך אז לכי על זה
תשבי עם אמא ותסבירי לה את המצב שאין לך חברות ללכת איתן ואת מחוברת אחת אל השנייה והיא היחידה שאת נהנת איתה , ואם לא אז אין מה לעשות אז אל תלכי לבד