8 תשובות
כן אבל לא הרבה כאילו 2 סנטימטר כזה
כן רק את הקצוות הדלילים ממש למטה
מה שהם אמרו למעלה:)
שואל השאלה:
כמה צריך לגזור? ואם אני אעשה את זה לאט לאט במקום הכל בבת אחת זה בסדר?
כמה צריך לגזור? ואם אני אעשה את זה לאט לאט במקום הכל בבת אחת זה בסדר?
אנונימית
ממש לא הרבה, בערך כמו שכתבתי אולי קצת יותר
שואל השאלה:
בישבילי זה הרבה :( אני קשורה נפשית לשיער שלי זה יהיה בסדר אם אני אגזור עכשיו סנטימטר אחד ואז בעוד 3 חודשים אגזור עוד סנטימטר? או שזה מתפשט
בישבילי זה הרבה :( אני קשורה נפשית לשיער שלי זה יהיה בסדר אם אני אגזור עכשיו סנטימטר אחד ואז בעוד 3 חודשים אגזור עוד סנטימטר? או שזה מתפשט
אנונימית
עדיף שלא , יש פיצולים גם למעלה בשיער
כל חודש תגזרי לפחות קצת
השיער האורך יחזור ופשוט כל פעם תקצרי קצת
השיער האורך יחזור ופשוט כל פעם תקצרי קצת
באותו הנושא: