8 תשובות
כן אבל לא הרבה כאילו 2 סנטימטר כזה
כן רק את הקצוות הדלילים ממש למטה
מה שהם אמרו למעלה:)
שואל השאלה:
כמה צריך לגזור? ואם אני אעשה את זה לאט לאט במקום הכל בבת אחת זה בסדר?
אנונימית
ממש לא הרבה, בערך כמו שכתבתי אולי קצת יותר
שואל השאלה:
בישבילי זה הרבה :( אני קשורה נפשית לשיער שלי זה יהיה בסדר אם אני אגזור עכשיו סנטימטר אחד ואז בעוד 3 חודשים אגזור עוד סנטימטר? או שזה מתפשט
אנונימית
עדיף שלא , יש פיצולים גם למעלה בשיער
כל חודש תגזרי לפחות קצת
השיער האורך יחזור ופשוט כל פעם תקצרי קצת