7 תשובות
לא יודע זו חברה שלך
מה את חושבת על זה?
תכתבי לה או "בסדר קורה" או איזה כיף שהיית אצל זה וזה איך היה תספריי. ואז על הקטע שהשמין אל תעני
תכתבי לה או "בסדר קורה" או איזה כיף שהיית אצל זה וזה איך היה תספריי. ואז על הקטע שהשמין אל תעני
תלוי עד כמה אתן חברות טובות
תכתכבי
חחח
וזהו
חחח
וזהו
אנונימית
ח.. אמלה
תעני לה על זה שהיא אמרה שהיא הייתה אצל מישהו ותתעלמי מהדבר השני
תענה כזה וואלה מגניב
באותו הנושא: