6 תשובות
עדיף לפני בשביל חימום אבל עם עייפים אז בסוף
אני עושה לפני כמו חימום
אני עושה בימים נפרדים
לפני
זה חימום
זה חימום
אנונימית
צא מסטיפס לך תדבר עם t0harrr^^
אנונימית
עדיף בסוף זה מתיש
באותו הנושא: