6 תשובות
^^כי יש מצב היא חשבה שהיא ענתה או שהיא פספסה או שהיא שכחה לענות יכול להיות מלא סיבות לא סתם בנאדם שמסנן יעשה לייק לסטורי זה הזוי
יש מצב שהיא שכחה או פספסה פשוט תשלח סימן שאלה
אבל היא לא ענתה למה להציק
אנונימי
כן