8 תשובות
הם באטמן
כי הם באטמן
שואל השאלה:
כן אבל למה לא הספיידרמן או הענק הירוק או קפטן אמריקה מצידי שיהיו הלו קיטי אבל כאילו מה זה
כן אבל למה לא הספיידרמן או הענק הירוק או קפטן אמריקה מצידי שיהיו הלו קיטי אבל כאילו מה זה
כי אני כבר ספיידרמן אז הם לא יכולים להיות
שואל השאלה:
אז אם מישהו אמר לי את זה זה אומר שהוא הולך ל להציל את העיר כי הוא אפל ומסתורי ומגניב
אז אם מישהו אמר לי את זה זה אומר שהוא הולך ל להציל את העיר כי הוא אפל ומסתורי ומגניב
הוא לא יצליח בלי העזרה שלי, אבל כן
זה סתם טרנד בטיקטוק
אני באטמן בכלל
באותו הנושא: