8 תשובות
הם באטמן
כי הם באטמן
שואל השאלה:
כן אבל למה לא הספיידרמן או הענק הירוק או קפטן אמריקה מצידי שיהיו הלו קיטי אבל כאילו מה זה
כי אני כבר ספיידרמן אז הם לא יכולים להיות
שואל השאלה:
אז אם מישהו אמר לי את זה זה אומר שהוא הולך ל להציל את העיר כי הוא אפל ומסתורי ומגניב
הוא לא יצליח בלי העזרה שלי, אבל כן
זה סתם טרנד בטיקטוק
אני באטמן בכלל