9 תשובות
לא יודע אבל בתיאבון
כי את במחזור ואת שורפת יותר קלוריות זה הגיוני תאכלי
שואל השאלה:
הגיוני שאני כל הזמן עייפה ורוצה לישון?
אנונימית
הגיוני
שואל השאלה:
קמתי ב7 בערב איך עדיין באלי לישון?
אנונימית
אני קראתי את זה גם באלי גם לאכול
גם עכשיו השעה אחת בלילה הגיוני שאת עייפה/:
שואל השאלה:
הלכתי להכין פנקייק ולישון
אנונימית
ברור תאכלי תישני תכאבי הכל מותר שאת במחזור
באותו הנושא: