62 תשובות
לא סליחה אבל לא
כן
אנונימית
לא יודעת
יש מצב שכן אבל מוריד בטירוף אז כנראה שלא
איזה חרטטניות מי שאומרות כן
אנונימי
כן, מן הסתם,, אם אני יאהב אותו אני לא אשלול בגלל חוזק, מה זה השטויות האלה
כן
כן נראלי
זה דיי לצאת עם ערסים פשוט לא ?
כן.. למה לא !
תלוי עד כמה
אם הוא בערך אותה רמה אז זה עוד בסדר
לא.
ואני לא חושבת שזאת התשובה האידאלית.
יש לי את הסיבות שלי ללמה לא, אני מודעת פסיכולוגית לעצמי ואם הייתי עוברת ילדות בריאה אולי הייתי מסוגלת בקלות לומר כן, אבל זה לא המצב
אני צריכה שהוא יהיה יותר חזק ממני, כמה שיותר אם אפשר
אנונימית
לא
תלוי איך הוא נראה אם הוא כזה שחיף בהגזמה אז לא
אפילו לא בצחוק
חד משמעית כן, לפעמים זה כיף להגן על הגבר (או שזה רק אני?), גם לפעמים צריך להגן על הבן זוג בשביל לקבל משהו בחזרה, לפי דעתי.
הוא לא תמיד יכול להגן, גם לבנים יש חולשות בסופו של דבר..זה לא יכול להיות princess treatment כל הזמן

אבל הרבה מפה צודקים, אם זה בהגזמה אז לא, כי גם אני רוצה גבר שיגן עליי
כן זו רק את
אני רוצה להרגיש נשית לידו לא ההפך, הוא הגבר לא אני
בנים הייתם יוצאים עם בת שלא יודעת לבשל?
אנונימי
זה קצת יישמע פיקמי אבל לא, כי אני חלשה רצח אז יותר ממני זה כבר רמה קשה
אנונימית
לא נראלי
אולי
בכנות אין לי מושג
לא קיים גבר כזה לדעתי
אני חלשה פיזית
ואם כן אז לא אין מצב
לא אני ירגיש גברית ככה
כן ברור ,
איך זה קשור למערכת היחסים בנינו.

אנונימי השלישי מתחתי, אני יצא איתך
למה היו מינוסים על מי שאמרה כן ?
זכותן לאהוב מי שהן רוצות
אנונימי
בתור גבר מאוד רזה, אני חייב להגיד כמה זה מאכזב לראות את התגובות פה.
אין לכן מושג כמה הורדתן לי עכשיו את הביטחון.
אתן צריכות להבין שיש גברים (כמוני) שהגנים שלהם פשוט חלשים. וזה לא קשור לאימונים ולכלום.
אני בנאדם מאוד מאוד מאוד חלש.
אבל זה מדהים לראות איך תמיד כל הבנות אומרות "אופי אופי" אבל זה כל כך לא נכון.
פשוט עצוב.

לשאלה: ממש לא אכפת לי לצאת עם מישהי שהרבה יותר חזקה ממני.
למה חוזק פיזי צריך להיות קשור למערכת יחסים ביני לבינה?
אנונימי
לא יודעת תלוי אם זה סתם משהו חולף או שלא
אנונימית
כן
חוזק לא משנה לי למאו
חוץ מזה אפשרי להיות חזקה ועדיין נשית, אלו לא תכונות שנוגדות זו את זו אז אני לא מבינה את אלו שאומרות שלהיות חזקה יותר מהגבר יגרום להן להרגיש גבריות יותר.
אנונימי זה לא קשור למערכת יחסים...
בני זוג צריכים להימשך אחד לשני...
אנונימית
כן
לא
וחצי מהכיתה שלי יותר חלשה ממני חחח
אני חזקה מאוד ,כל עוד הוא גבוה ממני(אני מטר 56אז זה לא כל כך קשה,) אז הכל טוב
^^^^^ אנונימית, וואו, גרמת לי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי תודה
אנונימי
זה לא קורה יכול להיות שיש בנות שנמשכות לרזים או איך שלא תקראו לזה...
אנונימית
לא לעולם לא
אנונימית
כן... אני פשוט מאוד חזקה פיזית (אבל לא נראית לפי מה שאומרים לי חחח)
אנונימית
אנונימי
דיברתי עם כמה בנים שהיו רזים ואין שום קשר
זה תלוי בגובה ומשקל
אם הוא חלש יותר ממני הוא בטח שוקל מאוד קצת או נמוך
וחוזר פיזי הוא כן חשוב (בשבילי), הוא לא חייב להיות שרירי וחזק, שפשוט יהיה יותר גדול ממני אני לא רוצה להרגיש לא נשית לידו
באמת סליחה אם מה שכתבתי גרם למישהו להוריד לו את הביטחון אבל זאת האמת וגם אני חסרת ביטחון לגבי הגוף שלי אבל לפחות אני עושה משהו עם זה אני מתאמנת ואוכלת בריא ואם גם אתם חסרי ביטחון בשבילכם בשביל שתרגישו טוב יותר עם עצמם תעשו עם זה משהו
ואופי מאוד חשוב לי לא מעניין אותי איך הוא נראה אם האופי שלו חרא
הדבר שהכי חשוב לי במראה של גבר הוא שיהיה גדול ממני וגבוה, חוץ מזה לא אכפת לי איך יראה אז כן אופי יותר חשוב לי וכן דיברתי עם בנים שלא נראו וואו אבל נמשכתי לאופי שלהם
כן ברור
אני אוהבת להרגיש חזקה
לא פשוט לא
כן,
אבל אני די חלשה אז זה מאוד קשה
כן
לא מוריד לי בכלל
זה חמוד דווקא
^^אהה וגם מה שהיא אמרה חחח
כן
כן, אני יותר חזקה מחבר שלי וזה לא מזיז לאף אחד מאיתנו
לא יודעת זאתי בת או בן אם בת אז כמובן