9 תשובות
לא למה שהוא יעשה את זה
לא חושבת... אבל זה גם נכון בנקודה מסויימת , לא מקטע רע כמובן, לא בשביל לפגוע זה פשוט נכון שהוא היה כזה
אנונימית
לא כי לא כל מה שרואים בבנאדם זה אם הוא היה אוטיסט וזה לא משנה גם
לא. אין צורך, אני יכעס אם יכתבו את זה על בן אדם שהוא.
לדעתי לא. הוא בן אדם לפני הכול ולמה שזה מה שיתאר אותו?
ממש מצחיק אותי לחשוב על זה את האמת.
מה זה משנה אם הוא היה אוטיסט? אם הוא רוצה שיכתבו אז סבבה אבל זה הרעיון הכי מיותר ששמעתי. יש לכל בן אדם הרבה תכונות, ולרוב האנשים הן יותר חשובות מתסמונת נוירולוגית.
תדמיין שאתה הולך בבית קברות:
"משה דיין"
"1872 - 1953"
"מלא לב, לחם על המדינה עד יום מותו"

"ניסים כהן"
"1950-2002"
"אוטיסט"
אפשר שתפסיקו כבר עם השאלות האלה?