5 תשובות
אני מבינה אותך
זה בסדר אבל אל תגרום לזה לחזור על עצמו כי בכל זאת היא הבת זוג שלך אם זה חד פעמי אז זה בסדר
זה בסדר אבל אל תגרום לזה לחזור על עצמו כי בכל זאת היא הבת זוג שלך אם זה חד פעמי אז זה בסדר
לדעתי כן אבל לדעתי יותר כדאי לומר לה שאתה לא במוד כדי שלא תדאג
אם אתה לא במוד לדבר/עסוק זה בסדר לדעתי.
תמיד עדיף לענות גם במצבים כאלו לבת הזוג אבל אם אתה בכלל לא במוד לדבר אז עדיף לענות לאחר כמה דקות/שעה ברגע שתרגיש יותר במוד לדבר ולהסביר לה שלא תחשוש שקרה משהו
תמיד עדיף לענות גם במצבים כאלו לבת הזוג אבל אם אתה בכלל לא במוד לדבר אז עדיף לענות לאחר כמה דקות/שעה ברגע שתרגיש יותר במוד לדבר ולהסביר לה שלא תחשוש שקרה משהו
קודם אני אגיד משהו אחד על הודעות באופן כללי בלי קשר לזוגיות,
זה שקיבלנו הודעה לא אומר שאנחנו מוכרחים לענות לה מיד, כמו שלא תמיד אנחנו זמינים לצאת עם חברים כי אין לנו כוח, אנחנו גם לא תמיד זמינים לדבר עם אנשים בהודעות. זה שראית ששלחו לך הודעה לא אומר שאתה צריך להרגיש רע שאתה לא עונה עליה.
זה שאתה לא צריך לצאת מהבית ולהתאמץ להיפגש עם בן אדם כדי לדבר איתו, לא אומר שאתה עדיין צריך להיות זמין 24/7 להתכתב, אז יקח לך שעה לענות לה
לא ביג דיל היא לא תמות מזה ואני בספק שזה יפריע לה אם זה קורה פעם ב.
כשסינונים אצלך זה דבר שחוזר על עצמו הרבה, או שאתה נעלם באמצע שיחה, זה מבאס רצח בתור בת זוג,
זה אפילו די חרא. אבל כשאני שולחת הודעה לבן אדם לא משנה אם זה בן זוג שלי או סתם חברה,
אני לא מצפה שיענו לי מיד.
אם זה היה משהו דחוף הייתי מתקשרת, וכנראה שגם בת זוג שלך, בקיצור אל תחשוב על זה יותר מדיי ותענה כשיהיה לך כוח, כי לפעמים צריך זמן לעצמנו להתאושש על החיים שלנו על הבוקר
וזה ממש סבבה
זה שקיבלנו הודעה לא אומר שאנחנו מוכרחים לענות לה מיד, כמו שלא תמיד אנחנו זמינים לצאת עם חברים כי אין לנו כוח, אנחנו גם לא תמיד זמינים לדבר עם אנשים בהודעות. זה שראית ששלחו לך הודעה לא אומר שאתה צריך להרגיש רע שאתה לא עונה עליה.
זה שאתה לא צריך לצאת מהבית ולהתאמץ להיפגש עם בן אדם כדי לדבר איתו, לא אומר שאתה עדיין צריך להיות זמין 24/7 להתכתב, אז יקח לך שעה לענות לה
לא ביג דיל היא לא תמות מזה ואני בספק שזה יפריע לה אם זה קורה פעם ב.
כשסינונים אצלך זה דבר שחוזר על עצמו הרבה, או שאתה נעלם באמצע שיחה, זה מבאס רצח בתור בת זוג,
זה אפילו די חרא. אבל כשאני שולחת הודעה לבן אדם לא משנה אם זה בן זוג שלי או סתם חברה,
אני לא מצפה שיענו לי מיד.
אם זה היה משהו דחוף הייתי מתקשרת, וכנראה שגם בת זוג שלך, בקיצור אל תחשוב על זה יותר מדיי ותענה כשיהיה לך כוח, כי לפעמים צריך זמן לעצמנו להתאושש על החיים שלנו על הבוקר
וזה ממש סבבה
אם זה לא משהו חשוב למה לא