27 תשובות
נכשלת
שואל השאלה:
כדאי לי לערער?
אנונימי
אם לא תערערי
מה זה אומר קיפחת לו את הזכות קדימה
נשמע לא טוב
שואל השאלה:
זה היה בגלל הטסטר הוא דחף אותי לעקוף
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא יכול להכשיל על זה נכון זה היה אשמתו
אנונימי
אל תחפשי מי אשם
בסופו של דבר זה מה שקרה בטסט
מקווה בשבילך שתעברי
שואל השאלה:
אני בן וזה לא מחפש אשמים אם הוא לא היה דוחף אותי לעקוף לא הייתי מקפח שום זכות הייתי יכול לחכות שיעבור הרכב וזה מה שעשיתי אבל הוא צרח עלי לעקוף
אנונימי
אז סליחה
בכל מקרה לא יעזור עכשיו להגיד מי אשם
תראה אם הוא מעביר אותך וזהו
שואל השאלה:
זה יעזור בערעור
אנונימי
לא ממליצה לך בכלל לערער בזבוז זמן ובעירעור רואים במצלמה לא רואים שהוא דחק בך
וגם היית צריך לבדוק במראה אם אין רכב לפנייך בכיוון השני ולא לרוץ לעקוף כמו שהוא אומר
כנראה הוא בחן אותך
בגלל שהרכב עצר הוא יכול לומר עקיפה מסוכנת ועיכוב תנועה
הכל תלוי טסטר
אם היה רכב בנתיב הנגדי אחרי שכבר שהתחלת את העקיפה אז היית אמורה לחזור ישר לנתיב שלך
אבל אם התחלת עקיפה והנתיב הנגדי בכלל לא היה פנוי הרבה פעמים נכשלים על זה כי בסופו של דבר זכות הקדימה שלו
שואל השאלה:
לא התחלתי את העקיפה ראיתי את הרכב לפני והוא עדיין דחף אותי
אנונימי
הטסטר דחף אותך כאילו לעקוף??
שואל השאלה:
כן הוא ראה את האוטו גם אחרי שיצאתי מהנתיב לפנות והוא לא בלם או משהו הוא פשוט נתן לי להמשיל
אנונימי
אני יכולה להגיד שגם לי היה טסט היום והיה לי עצור עצרתי בקו העצירה ולאחר מכן עצרתי שוב כי היו מכוניות חנות בצדדים הייתי אמורה להמשיך ישר והטסטר אמר לי תמשיכי וקלטתי מצד שמאל אוטו שבא במהירות אז עניתי לטסטר שיש אוטו כנראה שהוא לא שם לב בגלל אלה שחונות אבל שנייה לאחר מכן הוא ראה שהרכב עבר
אני אישית העדפתי להגיד מאשר לעשות טעות
אבל אולי במקרה שלך הוא יקח אחריות על זה ובעזרת השם מקווה שלא יכשיל אותה על זה ויבין שהוא טעה בגלל שאמר לך
שואל השאלה:
אם הוא יכשיל אני מערער
אנונימי
בעקרון אתה יכול לערער זה תלוי רק בך ובמה שהמורה מיעץ לך לעשות
אבל לקחת בחשבון כשאתה מערער אי אפשר להזמין טסט חדש
מאחלת באמת בהצלחה מכל הלב ובאמת מקווה שתעבור/תעברי
לא חבל על הזמן?
שואל השאלה:
המורה שלי הסכים איתי שהוא טועה הוא גם צופר סתם זה אסור
אנונימי
שואל השאלה:
עד שאני נוהג כמו שצריך בלי טעויות בלי לחץ והטסטר המעצבן הזה הורס הכל ברור שמערער
אנונימי
עדיף לך לראות את הצילום של הטסט(זה לא עירעור פשוט נגשים לבית ספר לנהיגה ומבקשים)
ולהראות את זה למורה שלך שיראה בבירור ואז תראה מה הוא יגיד
שואל השאלה:
אני יעשה את זה ויערער אני מאוד בטוח שנהגתי כמו שצריך ושהטסטר הרס לי
אנונימי
עברת?
עברת?או נכשלת?
שואל השאלה:
נכשלתי חרא טסטר
אנונימי