4 תשובות
לא.
בצבא תוציאי רישיון נהיגה ותעשי את ההתאמות הנדרשות בכדי לנהוג על האמר.
קחי בחשבון שיכול להיות שהמסלול שלך יהיה קד"צ (לפני הגיוס תוציאי רישיון נהיגה).
בצבא מוציאים רישיון לדברים כאלה.
אני מעולם לא תפעלתי רכב לפני שנהגתי על נגמ"ש, אפילו לא שיעור נהיגה.
שואל השאלה:
הגיוס של זה זה ב14.4 אני יכולה לבקש מיטב והם ישבצו אותי לזה?
אנונימית
אני באמת מאמינה שלא... יש לי 2 חברים שהיו בתפיק הזה ושינהם ידעו שהם שייכים אליו מראש וכאלה... קשה לי להאמין בעיקר אם כבר קיבלת תפקיד אחר אבל תנסי לא תפסידי כלום