7 תשובות
לא חושבת אפשר
קחי את הטלפו ןשלו ותעשי התנתקות מהמשתמש
צריך מהטלפון שלו למחוק את המשתמש
שואל השאלה:
רגע ואני צריכה לעשות את זה מהטלפון שלו או שלי?
אנונימית
^שלו
שואל השאלה:
שיט נו בדרכ אני פוגשת אותו פעם בחודשיים... אתם חושבים שאם אגיד לו לצאת הוא יצא? הוא רק בן עשר סך הכל הוא טיפה מקשיב וזה המשתמש שלי
אנונימית
^את מכירה אותו יותר טוב כדי לדעת אם הוא יצא כשתבקשי ממנו:)