7 תשובות
לא חושבת אפשר
קחי את הטלפו ןשלו ותעשי התנתקות מהמשתמש
צריך מהטלפון שלו למחוק את המשתמש
שואל השאלה:
רגע ואני צריכה לעשות את זה מהטלפון שלו או שלי?
רגע ואני צריכה לעשות את זה מהטלפון שלו או שלי?
אנונימית
^שלו
שואל השאלה:
שיט נו בדרכ אני פוגשת אותו פעם בחודשיים... אתם חושבים שאם אגיד לו לצאת הוא יצא? הוא רק בן עשר סך הכל הוא טיפה מקשיב וזה המשתמש שלי
שיט נו בדרכ אני פוגשת אותו פעם בחודשיים... אתם חושבים שאם אגיד לו לצאת הוא יצא? הוא רק בן עשר סך הכל הוא טיפה מקשיב וזה המשתמש שלי
אנונימית
^את מכירה אותו יותר טוב כדי לדעת אם הוא יצא כשתבקשי ממנו:)
באותו הנושא: