8 תשובות
לא אבל עם מישהי שנתיים גדולה אז כע
misskiss מזה יגנובה את לא תצאי עם גבר בגלל שהוא קטן ממך בכמה ימים?
אני בתור בת לא הייתי יוצאת עם מישהו שקטן ממני. גם לא ביום
מצאת איפה לשאול באתר שבו הרוב פדופילים או גייז
אנונימי
אם זה לרציני לא זה פדיחה
כמה ימים זה מוגזם.
אבל אם הוא קטן ממני, אז שלא יהיה ביותר משנה...
אבל אם הוא קטן ממני, אז שלא יהיה ביותר משנה...
אנונימית
^^תשמע נראלי יהיה לך קצת בעיה למצוא מישהי בת 114..
כן. חד משמעית ^^^
באותו הנושא: