8 תשובות
לא אבל עם מישהי שנתיים גדולה אז כע
misskiss מזה יגנובה את לא תצאי עם גבר בגלל שהוא קטן ממך בכמה ימים?
^^תשמע נראלי יהיה לך קצת בעיה למצוא מישהי בת 114..
אני בתור בת לא הייתי יוצאת עם מישהו שקטן ממני. גם לא ביום
כמה ימים זה מוגזם.
אבל אם הוא קטן ממני, אז שלא יהיה ביותר משנה...
אבל אם הוא קטן ממני, אז שלא יהיה ביותר משנה...
אנונימית
מצאת איפה לשאול באתר שבו הרוב פדופילים או גייז
אנונימי
אם זה לרציני לא זה פדיחה
כן. חד משמעית ^^^
באותו הנושא: