9 תשובות
אני מסורתית ואם אכלתי עוף אני שומרת רק 3 שעות אבל מה שמרגיש לך נכון
אם אתה יכול או לא זה אתה מחליט זה הכל עניין שלך ושל בורא עולם
אנונימי
צריך לשמור 6.
אסור
זה מה שמרגיש לך נכון
זה באמת בחירה שלך, אתה יכול לשמור 6 שעות 3 שעות או לא לשמור בכלל
זה באמת בחירה שלך, אתה יכול לשמור 6 שעות 3 שעות או לא לשמור בכלל
שואל השאלה:
אני ממש רוצה אבל לא עבר 6 שעות
אני ממש רוצה אבל לא עבר 6 שעות
לא.
תתגבר על היצר
תתגבר על היצר
אנונימית
אם אתה ספרדי, תשמור 6 שעות כי ככה פסק שולחן ערוך ביורה דעה פט וספרדים קיבלו את הוראותיו.
מתרגלים לשמור 6 שעות.
חשוב אחינו
חשוב אחינו
באותו הנושא: