10 תשובות
שואל השאלה:
לא נראה לי שאני אמשיך עם הסימס.
יש להם עכשיו מלא תחרות והמשחקים האחרים נראים שווים הרבה יותר
לא נראה לי שאני אמשיך עם הסימס.
יש להם עכשיו מלא תחרות והמשחקים האחרים נראים שווים הרבה יותר
אנונימית
תשחקי משחקים טובים אבל הכי חשוב
שואל השאלה:
מה זה משחקים טובים?
מה זה משחקים טובים?
אנונימית
סטורי גיימס
וואו יש עוד מלא זמן לסימס 5 וטוב שכך כי הסימס 4 יצא לא מוכן בכלל
אם הם מוציאים עכשיו סימס 5 זה סתם מפגר
תבדקי אם את יכולה לקנות איזה חבילת הרחבה מעניינת ותורידי מודים
אם הם מוציאים עכשיו סימס 5 זה סתם מפגר
תבדקי אם את יכולה לקנות איזה חבילת הרחבה מעניינת ותורידי מודים
שואל השאלה:
למה שאני אקנה חבילת הרחבה אם המשחק לא עובד כמו שצריך
למה שאני אקנה חבילת הרחבה אם המשחק לא עובד כמו שצריך
אנונימית
נו אז תחכי לזה פשוט אני מחכה למשחק איזה 5 שנים ובא לי לרצות את היוצרים
שואל השאלה:
כאילו סימס5?
אמור לצאת
כאילו סימס5?
אמור לצאת
אנונימית
לא נשמע כיף לשחק לא אמור לצאת חדש אבל ? נשמע משחק עם מלא קהל
עשית עדכון?
באותו הנושא: