10 תשובות
שואל השאלה:
לא נראה לי שאני אמשיך עם הסימס.
יש להם עכשיו מלא תחרות והמשחקים האחרים נראים שווים הרבה יותר
אנונימית
תשחקי משחקים טובים אבל הכי חשוב
שואל השאלה:
מה זה משחקים טובים?
אנונימית
וואו יש עוד מלא זמן לסימס 5 וטוב שכך כי הסימס 4 יצא לא מוכן בכלל
אם הם מוציאים עכשיו סימס 5 זה סתם מפגר
תבדקי אם את יכולה לקנות איזה חבילת הרחבה מעניינת ותורידי מודים
שואל השאלה:
למה שאני אקנה חבילת הרחבה אם המשחק לא עובד כמו שצריך
אנונימית
נו אז תחכי לזה פשוט אני מחכה למשחק איזה 5 שנים ובא לי לרצות את היוצרים
שואל השאלה:
כאילו סימס5?
אמור לצאת
אנונימית
לא נשמע כיף לשחק לא אמור לצאת חדש אבל ? נשמע משחק עם מלא קהל
עשית עדכון?