7 תשובות
לא :)
אנונימית
אני הולכת עם בגד ים צנוע אבל כשהייתי הולכת עם ביקיני היו לי הפרעות אכילה לי זה היה רזון יפה והייתי מסתובבת בביטחון אבל לאחרים זה היה נראה כאילו אני אנורקסחת אבל בעיקרון כן
אנונימית
לא, ממש לא
ממש ממש לא
לא :(
שנה שעברה הייתי הולכת לים עם בגד ים שלם עם שרוולים ארוכים וטייץ קצר, הרגשתי ממש בנוח ואהבתי את עצמי.
עכשיו אני עוד יותר בטוחה בעצמי ואני רוצה לקנות ביקיני בקיץ, אבל אם אני לא ירגיש בנוח אני חוזרת לבגד ים השלם(: